Populära recept

söndag 22 juli 2012

Mixer/blender




Ett tips att ha i köket är en mixer, eller blender som det också kallas. Den är perfekt att använda till drinkar, smoothies, milkshakes, såser, röror och att hacka med. Jag har även en stavmixer men med mixern kan du göra lite mer, och framför allt större mängder på kortare tid.

Själv har jag en Frutti Blender från OBH Nordica. Den finns i två storlekar, jag har den mindre på 800 ml. Den har två körlägen samt en pulsfunktion. Den krossar is utan problem.

Enkel att använda, och enkel att rengöra. Bra inköp!

0 kommentarer:

Här bloggar

Hanna
Här bloggar jag, en något galen västgötatös, om mat i receptform. Man kan säga att detta är min digitala receptbok. Här samlar jag mina favoritrecept, recept jag vill testa och en och annan artikel om mat.
Visa hela min profil

Bloglovin